Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 april 2012

postheadericon Skärtorsdag

Har varit flitig med examensarbete idag. Fick mycket gjort i förmiddags, har även hunnit städa av här hemma. Känns skönt. 

Strax ska jag upp en runda till stan, min pappa fyller år i morgon så behöver hitta något till honom :) 

I morgon ska jag äntligen jobba igen, denna gången i Åhus i köket. Där jag trivs så himla bra. Skönt att kunna hoppa in någon dag då och då. På kvällen blir det fest :)

Det ser ut att vara ett underbart väder idag, det får vi hoppas på. Ska cykla in till stan hade jag tänkt mig.

Ha en trevlig långhelg.

GLAD PÅSK!!!!

Sökte på Google efter Glad påsk bilder, då kom denna bilden upp som nr 1, blev chockad för det är jag som gjort den en gång i tiden. Vilket sammanträffand. :)

0 kommentarer: