Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
12 mars 2012

postheadericon Jag är inte...

Nej jag är inte död... Har bara sjukt mycket att göra om dagarna, tiden räcker inte riktigt till, till allt som jag vill göra.. Praktiken går bra och skolan flyter på bra.

Måste fråga er en sak, när jag ska gå in på min blogg på Iphonen kommer jag in på min gamla "hedder" och en helt annan stil på bloggen. Är det någon av er som testat från telefonen och om det blir samma sak för er? Har testat från P:s telefon med, blir samma sak där..

Melodifestivalen som vi var på i Malmö för två veckor sedan var super bra. Vi satt inte så långt fram men vi satt precis bredvid "grennroom" och hade Danny ca 3 meter bredvid mig. Dåliga platser kan man inte kalla det :)

Tack världens underbaraste för mina fina julklapp, resa, biljett och mat betalt, inte en krona la jag på denna underbara eftermiddag/kväll :)




Såhär fin är scenen innan artisterna dyker upp :)

Kladdade lite med färgerna i kameran, men snyggt blev det!
 Danny, innan hans uppträdande.


Såhär nära satt vi greenroom. Det är INTE zoomat...



Helgen har flutit på bra. Haft en riktig slappe helg. Vilket har varit super skönt. Har fått alla dagisbaciller nu, så varit förkyld i halsen och grymt ont i halsen idag. Så tråkigt, men det är förväntat! 

Ha en bra kväll!

0 kommentarer: