Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 mars 2012

postheadericon Nervöst!

Nu äger även vi en IPad. Hjärtat har väntat länge på att den nya IPad 3 ( Nya IPad) skulle släppas och igår var vi/han snabb på att köpa en :) snygg som attans är den.




Glad är han:)

I morgon är det dags för mitt lärarbesök och det finns några fjärilar i min mage redan nu. Hoppas att det går bra i morgon :)


Grillade utomhus för första gången i lördags, super gott var det.







Som vanligt är det fullt upp om dagarna så lite glest mellan inläggen, tyvärr!
Ha en bra dag!

0 kommentarer: