Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 december 2011

postheadericon Snart slut :)

Är hungrig som bara den, men varit hos tandläkaren för en stund sedan, och som ni vet får man inte äta på en timme. Väntar på att tiden ska gå, så jag kan äta :)

Idag hann jag färdigt med min sista examination för detta året. Ska lämnas in på tisdag. Sen är jag ledig från skolan tills den 9 januari :) Ska bli skönt att få vara ledig lite i jul, ska förstås jobba med, men dock inte alla dagar.

I helgen var jag duktig och bakade en massa julgodis. Vi gjorde även pepparkakshus, som idag har rasat. Eller ja, halva huset står kvar, hehe! Ska fixa en bild så ni får se på vårt "fina mästerverk". Har bestämt oss för att göra ett nytt till helgen som förhoppningsvis står hela jul och nyår :)

0 kommentarer: