Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 december 2011

postheadericon Nu är...

Yes, nu är jag färdig med den andre examinationen med. Känner mig riktigt duktig nu :) Har bara två examinationer kvar denna terminen, känns riktigt skönt :)

Idag känner jag mig dess utom mycket bättre. Halsont har försvunnit och känner mig bara trött. Kan bero på att jag sover för mycket. Ska nog ta mig en promenad i det fina vädret i eftermiddag. Men innan dess ska jag städa undan lite här hemma, bädda sängen och framför allt DISKA! Det är ett berg av disk i köket. Tur jag slipper se det då köket är på andra sidan väggen, haha!!

Ikväll blir det Skilda Världar med P och svärmor :)

0 kommentarer: