Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 december 2011

postheadericon Lillejul!

Ja, kan ni tänka er att det är julafton i morgon, eller om några timmar rättar sagt.

Hoppas ni uppskattade mina bilder, blir snygga bilder med kameran :)

I onsdagskväll hade jag mina föräldrar och min ena bror på middag. Det var trevligt och blev god mat. Tyvärr hann jag inte ta bild på maten, men om ni vill kan ni få receptet på den underbart goda kycklinggratängen :)
Lyxade till det med en fin dukning, eller jag tyckte det i alla fall. Svårt när vi inte har så stort utrymme i köket...




Igår och idag har jag faktiskt jobbat. Skönt att släppa allt som har med morgondagen att göra. Fast å andra sidan har det varit fullt upp med förberedelser inför julmaten som ska serveras i morgon. Men nu är det över och jag är ledig från jobbet i morgon, men har andra saker att förbereda här hemma. För i år blir det jul hemma hos familjen Bengtsson/Öberg tillsammans med hans familj. Spännande och se hur detta kommer att sluta, hehe!

Förresten, igår var vi på bio. Vi såg "The girl with the dragon tatoo". 


Den var bra, precis som den svenska fast med bättre effekter, hehe!

Ville mest önska er alla en GOD JUL  och hoppas ni alla kommer få en trevlig julafton och att ni inte äter för mycket julmat och julgodis.

0 kommentarer: