Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 december 2011

postheadericon 1½ färdig..

Så nu är 1½ examination färdig. Det känns skönt att jag orkat med detta idag, trotts att huvudet och halsen värker. Men jag kämpar på :) I morgon blir det den sista delen som ska göras och sedan kan jag släppa dessa examinationerna. Skönt att denna terminen snart är över, och jag påbörjar min SISTA termin på Högskolan. Jag kan knappt inse att det nu bara är 9 månader kvar, sedan är jag färdigutbildad. Vet att jag skrivit det innan, men jag har så svårt för att inse att jag snart är färdig. Till våren blir det mycket kämpande då det är en krävande och svår termin. Men har jag klarat allt hitintills, så varför ska jag inte klara den sista terminen?!

Helgens planer blev lite ändrade, men det gör inget då jag kan stanna hemma och bara vila i stället,så jag kan bli frisk någon gång :)

Förresten, häromdagen, närmare bestämt i måndags fall den första snön här i Kristianstad för denna vintern. Synd att det inte lägger sig. För vid denna tiden förra året hade vi super mycket snö. Jag skulle tippa på att det inte blir någon snö till jul i år. Hoppas jag har fel :)

Bild: från Gällivare 2006 :)

0 kommentarer: