Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 december 2011

postheadericon Dan före dan, före dan före dopparedan?

Ja, något sådan är det väl idag?

Har varit dålig med uppdatering här på sistone. Dels har det inte hänt så mycket och sen har/är det en del förberedelser inför julafton + att det har varit skola. Men idag är jag ledig, skulle egentligen inte varit det. Då jag och en klasskompis skulle skrivit arbete ihop med så blev hon magsjuk så då ville jag inte träffa henne (konstigt va?).

Eftersom jag har en del tid över idag (hoppas jag) kommer jag att slänga upp lite snygga bilder som vi tagit den senaste tiden, eller inte VI utan JAG! För nu har jag äntligen lärt mig lite om kameran, hehe :)

Flygplatsen i Köpenhamn :)

0 kommentarer: