Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 december 2011

postheadericon Bildbomb!

Här kommer lite bilder på allt möjligt, hoppas det uppskattas :)

Spelkväll med Tonny och Jenny. "Konstnären" Patrik är i farten och får till snygga bilder som vanligt!


















Lilla jag innan vi skulle på Arvingarna, JA, ni läste rätt, haha :)
















Pepparkaksbakning :)

















Rucklet som ni redan sett bild på :)




Vi "rustade" upp Rucklet och fick detta resultatet (vi köpte ett färdigt och satte ihop)
















Lekte lite med kameran och fick några snygga bilder på mina "hus" som finns här hemma. 



2 kommentarer:

Tonny sa...

Jäklar vad du ser nöjd ut på den ena bilden Bengtsson:)

Sara mamma till Viggo sa...

Fina bilder!