Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
06 december 2011

postheadericon 6 december

Idag har jag blivit sjuk IGEN!! Vad är det med mitt immunförsvar egentligen? Det var inte länge sedan jag var sjuk och tycker det ä jobbigt att vara så hängig och trött som jag är hela tiden. Men idag stannade jag hemma från praktiken dit jag egentligen skulle gått idag. Nu har jag gett mig fan på att bara vara hemma och vila. Har en examination som ska skrivas. Men det kräver inte mycket utav en. Så jag hoppas jag är frisk till helgen då det händer en massa roligheter b.l.a, tjejmiddag med dem bästa :)

Som sagt, dagen har ägnats åt att bara ta det lugnt. Har faktiskt slott in alla julklappar idag :) Har bara två kvar, känns skönt att kunna släppa den biten sen :)

Idag fick jag hem mitt paket från Nelly där jag hade beställt en klänning till nyår.



Jag har inte bestämt mig om jag ska behålla den eller inte. Känner att det var mycket pengar för att kanske bara användas en gång. Men med tanke på vad vi ska göra så vill jag klä upp mig extra fint denna gången. Men jag känner mig ändå inte 100% nöjd i den. Hoppas jag kan hitta en annan snygg klänning i stället :) 

Skulle vilja ha en klänning med paljetter på. Det är snyggt och väldigt inne nu. Har ni något förslag på en snygg "paljett-klänning"??



0 kommentarer: