Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 oktober 2009

postheadericon Söndag

Idag har det verkligen känts som en söndag. Vaknade vid 10 tiden, ringde till mamma och vips så var jag där hemma för att äta frukost, det var mysigt. Skulle åka dit för att lägga upp några byxor, tog onödigt lång tid enligt mig, var inte hemma förens vid 2 tiden. Då var jag tvungen att börja plugga, har kommit väldigt långt idag, enligt mig. Nästan klar med hela inlämningsuppgiften om VFU:n. Känns MKT bra:)
Nu har jag precis ätit en utsökt middag som min kära sambo har lagat, JA ni läste rätt, det var HAN som gjorde maten idag, andra gången han lagar mat sedan vi flyttade in i denna lägenheten, hehe! Men det kommer bli skärpning med det, för nu kommer jag inte ha tid med sådant...

Nu ska vi snart kolla på film och koppla av, det ska bli skönt:) Sen är det skola i morgon, heldag 9-16 inte ofta vi har det, men det kommer gå bra:)

0 kommentarer: