Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 oktober 2009

postheadericon FY FAN...

Ja, fy fan vad jag hatar att vara förkyld, aldra minst när näsprayet tar slut och man inte kan sova. Precis vad som har hänt mig, därför jag är uppe såhär tidigt, eller ja för vissa är det kanske inte tidigt, men för mig är det.. Snöt mig precis så hårt så jag fick näsblod, ussh vad jag hatar detta. Någon som kan komma med ett bra förslag på hur man blir av med förkylningen fortare?

Annars har jag en hel del som ska hinnas med idag..
Slänga lite skräp, så som kartonger, batterier och även lite kläder/skor som jag rensar ut.
Köra och handla lite mat, -vad ska man äta ikväll?
Kolla på ett par vinterstövlar, men hittar nog inga, som vanligt med andra ord.
Köra in till stan, ev sola, hade varit skönt. Kolla om en sak har kommit in på Kjell & Company, sen hade jag behövt plugga en del....
Kvällen ska spenderas hemma hos Tonny & Jenny, ska kolla på fotbollen Sverige - Danmark. Så hoppas kvällen slutar bra:)

0 kommentarer: