Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 oktober 2009

postheadericon Redovisning(ar)

Det är vad jag har att se fram emot dessa två dagar som är kvar av skolan denna veckan. Redovisningen som äger rum i morgon, är jag mest nervös över, för den är mer krånglig. Men det läser sig, som alltid:)

Annars ska jag försöka börja plugga lite till tentan idag, ska tvätta mellan 16- 20 idag, ska bli skönt att lägga sig i rena sängkläder ikväll:=)

Annars inget nytt i livet, bara en massa stress. Men det blir bättre sen efter tentan.. (hoppas jag)

0 kommentarer: