Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 oktober 2009

postheadericon Fy fasiken...

Tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg, för sen vill jag mysa med mitt älskade hjärta. helgen har varit lugnt, i lördags träffade jag Lina, planerade lite inför nyår, sen på kvällen var det mys och sedan bio, Kvinnan som lekte med elden, mycket, MYCKET bra film! Idag så har man städat och sen kom hela familjen, mina föräldrar, svärmor, Malin, Kevin, Sara, Fredrik och Linnéa på besök. Skulle kolla på bilder från resan och även äta lite tillsammans, och nu sitter jag här, fixat en del saker till skolan och så..

0 kommentarer: