Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 juni 2012

postheadericon 3 juni!

God kväll:)

Helgen har varit fullspäckad, som vanligt i vårt liv. Fredagen bjöd på kall fotboll, hade till och med vinterjacka på mig, helt otroligt, den 1 juni...


Lördagen bjöd på 30 års fest för P:s kusin, kallt som attans även där, (satt ute)



Och idag har det varit konfirmation, och det var behagligt väder:)

Nu väntar jag på att finalen av Big Brother ska börja. Hoppas att Hanna vinner:)

<3 Skickat från min IPhone <3

0 kommentarer: