Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 juni 2012

postheadericon <3

Ojj, vilken underbar dag jag varit med om. Idag var det dags för examensavslutning i kyrkan. Både min familj och P:s familj var närvarande i kyrkan och även söta Lina med familj.






Efter kyrkan fick vi känna på hur det är att vara tvåbarns förälder för ett par timmar, gick super bra:)


Nu ikväll har vi varit på restaurang med familjen samt P:s familj.



Tack söta ni för att ni ville vara med och fira min dag:)

När vi kom hem från restaurangbesöket väntade denna vackra blombukett på mig. Blev så glad, det värmde i hela hjärtat:)











Är så lycklig och glad över denna dag. Alla fina blommor och presenter som jag fått idag hade jag inte förväntat mig. Denna dagen kommer jag att leva länge på<3. Dessutom ska den firas en gång till med släkt och vänner senare i sommar tillsammans med P:s 25 årsdag
.
<3 Skickat från min IPhone <3

0 kommentarer: