Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 maj 2012

postheadericon Måndag morgon!

God morgon!

Nu är det måndag och ny vecka väntar:) jag har min sista lediga dag idag innan det är en massa skola som väntar på mig. I morgon är det jobb och på onsdag kommer opponeringsschemat ut, så då blir det till att börja opponera på arbetet som vi blir tilldelade. Nu är det inte lång tid kvar tills jag står där i kyrkan och tar "examen". Skrämmande men ändå skönt!

I förra veckan lämnade jag in min telefon på lagning, saknar den som bara den nu. Svårt att vara utan internet som jag är så van vid att alltid ha med mig. Har fått en "låne" telefon så länge...






Jag hoppas att telefonen kommer i veckan så jag kan känna mig hel igen, hehe!

Nej nu måste jag ta tag i alla måsten här hemma innan jag ska ut i det fina vädret, underbart att jag har haft turen och få vara ledig nu under alla dessa fina och varma dagar. För jag slår vad om att det kommer vara super bra väder under de veckorna jag ska läsa i sommar...

- Posted using BlogPress from my iPad

0 kommentarer: