Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
18 maj 2012

postheadericon Fika i stan!

Har precis kommit hem från en trevlig kväll med Smulorna! Har varit på China Wall och sedan snackat en massa skit på House Of Bagels. Alltid lika trevligt att få träffa er tjejer:)

Idag skrev vi det förhoppningsvis allra sista på arbetet. Ska bli skönt med en LEDIG helg från allt skolarbete:)

Var både på fotboll och handboll förra veckan:) fotbollen var det MFF-HIF. MFF vann med 3-0. Gött:)







Så klart kunde inte HIF fansen hålla sig utan att hitta på bus. Så här såg det ut precis när matchen skulle börja...







Handbollen i Malmö arena. Där IFK mötte Sävehof. Tyvärr blev det förlust för IFK:(

I morgon blir det Landskrona för att kolla på Championsleague finalen med Tonny & Jenny hemma hos dem. En lugn kväll med andra ord:)

<3 Skickat från min IPhone <3

Location:Tegelbruksvägen,Kristianstad,Sverige

0 kommentarer: