Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 juli 2012

postheadericon 2 veckor kvar:)

Jahopp, nu har jag bara två veckor kvar i skolan. Tiden springer iväg och jag har aldrig tidigare varit såhär flitig. Pluggat långt in på kvällarna hela veckorna samt på helgerna. Idag har jag skrivit ihop en av totalt fyra examinationer. Slutade på sju sidor, oppps! Måste läsas igenom och ta väck lite, skulle ligga på ca 5 sidor, hehe!

Som ni märker gör jag inget annat än pluggar just nu, gör inget då det är så lite kvar i skolan nu. Har en stor muntlig examination nästa vecka som oroar mig en hel del för, intalar mig själv att det kommer gå bra, visst har jag rätt?!

I går hann jag vara med på överraskningen för svärmor som fyller 50 nästa vecka. Hade en mysig dag med härligt väder:)

Slökollar på finalen, verkar som Spanien vinner i år igen...











Såhär ser mina dagar ut!

<3 Skickat från min IPhone <3

0 kommentarer: