Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 juli 2012

postheadericon 2 dagar kvar :)

Hej hej bloggen och alla (få) läsare!

Är mitt uppe i allt stök och bök inför den stora dagen på lördag, nämligen våran efterlängtade fest, men även bröllop(?) som vissa tror. De kommer ha så FEL!!

Idag är inget roligt väder ute, tur att jag bestämt mig sedan inne att storstäda idag. Behövs verkligen. Ikväll är det en massa förberedelser inför helgen som gäller. Det är roligt att fixa och trixa men det är stressigt på samma gång. Så mycket som inte går att förbereda. Tur jag har min underbara familj + Patriks underbara familj som hjälper till :) Det kommer bli suuuuper bra allt detta, längtar :)

Är färdig med skolan nu, så när som på en examination. Den är dock färdigskriven, ska bara lämnas in. Har tyvärr inget jobb ännu, hoppas det kommer nu till hösten. Inte roligt att vara arbetslös...

Nej, nu ska jag äta upp gröten och sedan sätta fart med städningen, så den blir färdig någon gång :)

( Har tyvärr ingen bild att bjuda på denna gången)

0 kommentarer: