Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 november 2011

postheadericon Kommer bli en jobbig dag...

Nu har förkylningen kommit till mig. Haft ont i halsen och lite feber nu i två dagar och idag vaknade jag till en täppt och snörvlande näsa :( Jag kan inte stanna hemma från praktiken för idag ska jag hålla i lektioner hela dagen. I morgon är det dags för gestaltningen att visa sig, hålla i ett utvecklingssamtal och få mitt betygsomdöme, så det är full rulle hela dagarna. Tråkigt att man inte kan stanna hemma när man mår dåligt. Men jag överlevern nog förhoppningsvis. Inte nog med förkylningen, så ska det vara sån JÄVLA frost ute med så det kommer ta evigheter att skrapa bilen med.. USSH!"! Vill bara gå och lägga mig nu:(

0 kommentarer: