Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 november 2011

postheadericon 1:a Advent!

Nu är första advent förbi och vi har fortfarande inte fått vår första snö för denna säsongen. Lite tråkigt eftersom jag inte känner någon julstämning ännu:( i helgen fick jag upp alla julsaker, till och med granen åkte upp. Så nu är allt uppe och det är bara snön som saknas sen är det jul här hemma:)




I söndags var jag duktig och testade på att göra kåldolmar för första gången. Det tog tid, men Gud så gott det blev :) tände även 1:a advent ljuset:)




I veckan blir det bara en massa plugg. Har ett stort arbete som ska in på söndag som måste göras. Ska även jobba på söndag så behöver ha det färdigt innan helgen. Mitt mål är att bli färdig i morgon. Jag hoppas på det:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer: