Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 november 2011

postheadericon I Göteborg

God morgon! Nu befinner jag mig i Göteborg hemma hos min bror. Mina föräldrar är också med, fast de sover i en kompis lägenhet. Idag står det shopping och Lisebergs julmarknad på schemat. Tyvärr har jag varit väldigt förkyld i veckan och igår kväll blev jag väldigt hes och känner att det sitter i även idag, väldigt tråkigt! Men jag ska göra det bästa av situationen och ha en toppen bra dag:) Hoppas ni med får det :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer: