Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 februari 2008

postheadericon Måndag

Ny vecka och nya möjligheter. Ja, denna veckan kommer det LÖN, och det känns alltid lika skönt när man vet att man får pengar. Underbart att slippa snåla som man alltid gör i slutet av månaden.

Helgen har varit hyfsad lugn, kan jag tycka. I fredes bjöd jag/vi Sara & Fredrik på middag, kyckling med klyftpotatis, jätte gott blev det. Efter det var det ntligen dags för premiären av Hipp Hipp filmen,den var skit bra:) Glada att vi bestälde biljetter så snabbt som vi gjorde.

Sara låg över hemma hos occ för hon och jag skulle åka till Pema, tidigt på morgonen, och jaa vi kom inte iväg så tidigt som vi hade hoppats på. Efter lite felkörningar i Hörby kom vi äntligen fram. Vilket fult hus på utsidan, men en hel del bra saker på insidan. Det blev en del saker där inne, speciellt scrapbooking saker. (Jag har ju börjat med scrapbooking nu) och det är södra Sveriges största affär med scrapbooking saker, så då var det ett måste att åka dit. Kommer att återväda dit fler gånger, kan jag berätta.

På eftermiddagen/kväll hittade vi inte på så mycket, kollade på melodifestivalen, inga bra bidrag denna gånger, tycker jag. Under tiden vi kolla så höll jag på med scrapbookingen jag gjorde denna fina bild, som ska vara framsidan till vårat gemensamma album, tycker ni den var fin? Jag är hel nöjd med den, för att vara den första som jag gjort. (Man ser nog inte så bra på denna bilden)



Igår (Söndag) fick jag hoppa in och jobba tillsammans med min bror, gick väldigt bra, om jag får säga vad jag tycker. En lång men intensiv dag. Fick mycket pengar för det i alla fall.

Idag händer det inte så speciellt mycket, ska åka iväg och köpa en datorskärm senare, när pappa slutat. Ska träna ikväll med. SKÖNT!

Annars i veckan händer inte så mycket, på ondag fyller lilla Kevin 2 år. Tiden går snabbt! Då har vi bott i lägenheten i 4 månader med:). Annara är det jobb som vanligt, ons,tors och fredag. Är ledig i morgon med, då ska jag in till stan på bokrean, köpa en bok till kevin. Annars så ska jag bli bilägare till helgen, ska skriva på papprena när min bror kommer hem på fredag, ska väl bli bra, hehe. Äntligen kan man göra som man vill med bilen. Nu är den min. Egentligen äger jag den redan, för jag har betalt den, men det står inte i papprena...

Nej nu ska jag gå bort på Kvantum och hämta saker som jag bestält från Panduro (ännu mer scrapbooking saker) måste ha en hel del för att kunna prestera bra saker, hehe.

0 kommentarer: