Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 februari 2008

postheadericon Livet

Livet, varför ska det vara så komplicerat alltid. Att man ska gå runt och fundera på en massa onödiga saker som alltid löser sig tillslut. Men sen undrar man hur vissa personer tänker, det sårar väldigt mycket, men jag vet ju mitt svar nu, och det är bara att infinna sig i det, att det är så. Tyvärr!

Nu har jag inte så mycket jobb längre, väldigt tråkigt, men ja hoppas jag kommer få mer sen känns lite deprimerande, för man vet att man inte får några pengar...

annars händer det inget speciellt tycker jag. I morgon är det alla hjärtans dag och vi ska nog inte göra något speciellt, patriks mamma kommer hit och ska äta lite gott, sen ska vi kolla på Prison Break.

0 kommentarer: