Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
18 februari 2008

postheadericon Ledig

Idag har jag varit ledig, eller ja jag har inte så mycket jobb längre, så vissa dagar är man då hemma/ledig. Tycker det rä väldigt tradigt. Men idag har jag haft besök, Zandra min gamla klasskompis kom på besök, det var trevligt. Sen nu har jag suttit och bestält saker från panduro, som jag ska ha till min scrapbooking, åhh jag bara älskar att hålla på med det. Men jag är dock inte så duktig, som jag skulle vilja vara... Inte som min kusin, hon är helt fantastisk på det där.

Helgen annars har varit lugn, i fredces jobbade jga coh sen vi bara hemma, hjälpte patrik lite med hans läxa (tråkigt, en fredagkväll, men vad gör man inte för sin partner) I lördes var jag först på 18 års kalas, sen körde vi till Bjärnum till Patriks syster, hade en trevlig kväll där med sälskapsspel, Melodifestivalen och lite pörrfrågor:P hehe.. En lyckad kväll som alltid där ute i skogen. I söndes så var vi bara hemma, jag stvättade och städade lite, sen kom Alex och kajsa, drack lite och kollade på film, en trevlig kväll det med.

Alla hjärtans dag firade vi inte alls, tycker det är en lite jobbig dag, varför visa kärlek en speciell dag när man kan göra det 364 andra dagar på året.... Det är bara för att affärerna ska tjäna pengar... Det är min åsikt.... Älsklingen fick iallafall en chokladask, och ett fint kort som jag hade gjort själv, men jag fick inget alls, jo ett fins mms som han hade gjort...

Nej nu ska jag ta och laga lite mat, innan vi ska ivg och träna båda två...

Älskar min Patrik

0 kommentarer: