Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 oktober 2007

postheadericon Sjuk!

Vaknade i morse av att jag frös och skakade som bara den, kunde knappt röra mig hur sängen. Så jag bestämde mig för att stanna hemma idag, tyvärr blir jag av med pengar, men känner att jag måste värna om min helsa först. Skulle inte jobba så många timmar idag heller. Jag har tagit det lungt under dagen, kolla på två avsnitt av Greys Anatomi hemma hos ÄLsklingen, efter det åkte jag hem och började packa så smott. Har inte så många saker som ska med, det mesta ligger redan i lådor. Det är bara kläderna som ska sorteras, men jag orkar nog inte det idag, får se.

Annars ikväll ska jag bara ta det lungt, ska bli skönt för en gångs skull:D I morgonväntar jobbet igen, om jag mår bättre vill säga. Jag hoppas det, för det är så tråkigt att bara ligga hemma.

Annars är det snart dags för slytten. Men först ska jag åka till Ullared och trängas med alla andra, haha! Men jag hoppas vi kommer komma billigt undan. Sen på lördag är det "bara" till att flytta, så mysigt det ska bli, LÄNGTAR SÅ!

nej ska nog börja kolla över mina kläder nu:P vi hörs och synes!

1 kommentarer:

Louise sa...

Hej anna. så du o patrik ska flytta ihop nu? fan va coolt. jag önskar er all lycka till!

Kram Louise