Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 oktober 2007

postheadericon Förkyld!

Jahapp nu har folket på jobbet smittat mig med. Har grymt ont i halsen idag, kommer säkert vakna med värsta förklningen i morgon...

Jag har bytt till denna bloggen nu, för här kan min älskling ändra mitt "utseende" som jag vill. det kunde jag inte gör på blogg.se. Lite dåligt...

Har varit på jobbet ännu en dag och tiden bara rinner iväg hela tiden. Skönt att tiden går fort, för snart flyttar jag och älsklingen, vi ska bli sambo! På fredag är det 2 veckor kvar"wiiiiieee"!!!!!

På fedag ska jag och min älskade Lina åka till Stockholm. Vi ska åka på en frivillig utbildning innom unga allergiker, det ska bli rätt intressant. Tråkigt att jag ska få vara utan min älskling så länge, fast jag har ju varit ifrån honom i en hel MÅNAD! Det var drygt ska jag säga. Jag hade min praktig uppe i Gällivare, trevligt var det där. Men tyvärr hände det allt för mycket saker här hemma som gjorde att man inte kunde njuta lika mycket av det, men men sådant som händer.

Nej nu ska jag och älsklingen kolla på Ratatouille! Undertexten har Äntligen släpts!!!!!!!!!!

0 kommentarer: