Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 januari 2008

postheadericon Sjuk nu igen

Lgger här i soffan och bara snörvlar. Har legat i soffan hela dagen. Har varit hemma från jobbet idag, ska vara hemma i morgon med. Hoppas bara att jag är frisk sen, man förlorar en hel del på att vara sjuk.

Denna helgen var den första på länge som jag var ledig, underbrt skönt var det. Vi hittade inte på så värst mkt, men den var fullspäckad ändå. I fredes var vi hemma hos Maria och Emil på middag, i lördes var jag inne i stan med Maria, på kvällen var det fest på Långebro, trevligt! I går var vi hemma hos patriks pappa och åt kåldolmar, efter det var vi så möra och båda hade fått feber, så vi slappade och somnade väldigt tidigt båda två...

Annars tycker jag inte det händer så mycket. Till helgen firar vi 2½ år, kanske ska åka till Köpenhamn på lördag. Om vi har några pengar över efter räkningarna.

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på filmen.
Lina hör gärna av dig, saknar dig!

0 kommentarer: