Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 januari 2008

postheadericon Alltid lika trött..

Jaha, nu har jag den värsta tiden bakom mig. Jag har jobbat så in i norden sen i julas, men nu bötjar det trappa ner, det är skönt. Ännu skönare sen när lönen kommer, men tyvärr får jag vänta tills den 27 februari. men jaa, den kommer i allafall.

Jag jobbade både denna och förra helgen, så det har inte hänt så mycket i mitt liv. Jag jobbar och sover känns det som... Jag måste ta tag i mitt liv nu. Någon som vill börja träna med mig? Får aldrig tummen ur röven och tränar.... kMen jag funderar skarpt att gå till innebandyn i morgon, skulle vara skoj, men pinsamt att gå dit och ha kondis som en snigel. Ussh! Men man måste börja någon gång.

Saknar mitt liv, jag har inget liv, jag vill träffa mina kompisar, festa, göra sådant som man gjorde när man gick i skolan. Det är så mkt man miser när man slutar skolan. Så bra man hade det i skolan igentligen, saknar det verkligen...

Jag har i alla fall skaffat mig en hobby nu, jag har börjar med Scrapbooking, jag håller på med mitt fotoalbum från stydenten, jag hoppas det kommer bi snyggt, har bara gjort några sidor, men jaa, jag hoppas jag kommer fortsätta med det, tycker det är väldigt kul, men har lite dålig fantasi bara....

Jaha, vad ska jag mer sriva o mitt liv? I morgon är jag ledig "woho"!!
I torsdes var jag ledig och å plockade jag ner julen, skönt, men det blir så mörkt, och man får så mycket plats över.. Känns konstigt!

Älskar min sambo så underbart mycket, han är det bästa som finns. Snart 2år!

0 kommentarer: