Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 november 2007

postheadericon Helgen

Förra veckan var prescis som den brukar en massa jobb och städning. Jag vill så gärna gå och träna, men tiden och orken räcker imte till. Men jag måste börja ordentligt efter jul... JAG MÅSTE!

I helgen gjorde jag/ vi inte så mycket,i fredes jobbade jag först och sedan gck vi en runda på stan, var och kollade på mobiltelefoner, hittade en skit snygg, men vet inte om ekonomin kommer att räcka till det, får vänta någon månad till och se hut mycket r'kningarna kommer att ligga på varje månad, och hur mcket jag kommer få ut varje månad sen i lördags var vi och handlade och ute på ekohallen, var hemma och lånade bilen, för i söndgas så jobbade jag ute i Arkelstorp, och kunde inte ta mig varken dit eller hem med buss, skit tråkigt att jobba en söndag, men gött för man får pengar, wihi!

Sen idag har det varit jobb åter igen, har bara varit ledig en dag förra veckan, det känns alla redan kan jag medela, man har inte fått den vilan som man behöve. Men jag övelever får ta och vila ordentligt till helgen i stället.

Sen Lina du ska veta att jag änker på dig hela tidn, jag undrar hur du mår, hoppas verkligen att du mår bättre nu och att detta kan hjälpa dig. men du ska veta att du kan alltd prata med mig, jag finns här för dig, glöm aldrig det! Hör gärna av dig när du har kommit hem så kanske vi kan ses om du orkar. Krya på dig gumman min. jag Älsklar dig!!!!

nej nu ska jag och älsklingen spela Super Mario Galaxy (på Wii) undra om det är roligt?

0 kommentarer: