Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 augusti 2012

postheadericon Sommaren över.

Nu är sommaren över och livet börjas om, dock som arbetssökande och i vikariepolen... Inte det roligaste. Men får gå tills ett jobb dyker upp.

Sommaren har varit bra, dock kunde de varit lite bättre väder. Lite bad och sol har vi allt hunnit med:) en tur på Tosselilla, Helsingborg, Åhus, Ystad djurpark, zoo i Köpenhamn och även en del shopping. Vår fest har planerats och genomförts. Dock ingen resa i sommar, blir London i september i stället, sen har vi Thailand i januari:)

Blir inte mycket skrivande här inne. Tappat intresset och sen knappt några läsare. Skriver mest för min egen skull.

Lite härliga sommarbilder:)

























<3 Skickat från min IPhone <3

0 kommentarer: